onsdag 17. mars 2010

BRUSTOPPER

Noen plukker skjell når de er på stranden, jeg plukker brus og øltopper. Jo eldre og mer rustne de er, jo bedre er det, synes jeg. Det er mye spennede man kan lage av brustopper. Da jeg var i Sør-Afrika for noen år siden, såg jeg flotte smykker og armbånd laget av brustopper, det var da jeg begynte å samle på dem. Jeg har aldri rotet meg til å lage smykker, men bruker dem heller på bildene mine. Synes det er ekstra gøy med topper fra utlandet. På dette bildet er det brukt coca cola topper fra Brasil.






Str: 20 x 20 cm
Pris: 400 kr
Solgt !

1 kommentar:

  1. Du er en tusenkunstner. Dette var utrolig stilig. Jeg vil ha dette flotte kunstverket. Den skal være med på å inspirere meg i mitt nye verksted. HÅper det ikke allerede er solgt: )

    Send meg mail på: gitte@lille-gitte.no

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...