torsdag 23. september 2010

OPPEVARINGSPOSE

Jeg klarer aldri å bestemme meg for hva jeg skal kalle disse mappene ; toalettmappe, bleiepose, oppevaringspose etc., etc ... Kjært barn har mange navn :0)



Uansett er dette mappen for deg som vil holde orden i undertøyet når du er på reise, eller bleiene når du er på barseltreff. Den kan brukes til hva du måtte ønske. Selv bruker jeg mappene som bleiepose, medisin skrin, kles klypepose og toalettmappe.




Mappene er laget av gamle dongeri bukser, og dekorert med tegninger jeg selv har laget. På glidelåsene henger det hjerter av fimo leire, samt steiner fra frukten acai.




Det er sydd plastikk over alle bildene, men hos fiskene er det i tillegg strødd små perler på innsiden av plastikken.


Str.: Ca 30 cm bred og 24 cm høy.

Pris: 220 kr.






2 kommentarer:

  1. Kjempe fine!
    Likte så godt perlene under plasten, en super detalj! :O)

    SvarSlett
  2. Heisann...disse toalettmappene er dritkule!!!! Fiskene og andre "rare" dyr hadde kledd å komme på mange andre ting også....På en kjole kanskje???? ÅH, tenk en kjole full av "pyraja" fisk!!! God helg!!!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...