søndag 28. august 2011

UTSTILLING

Neste lørdag, 3. september, er det KunstCafè i Lokstallen, Stjørdal.

Cafèen / utstillingen åpner kl. 10.00 og varer frem til kl. 16.00.

Vi er tilsammen 7 utstillerer. Så her vil det være bilder i ulike stilarter.




Her er en liten smakebit på et av maleriene jeg stiller ut på KunstCafèen.


Jeg kommer til å være i Lokstallen frem til kl.12.00. Ta gjerne kontakt, dersom du stikker innom utstillingen, jeg synes det er gøy å treffe leserne av bloggen.


Håper vi sees neste lørdag!

4 kommentarer:

  1. Spennende! Får se om jeg vinner på å stikke innom på vei hjem fra Trondheim:-) Lykke til! Flote malerier du har!

    Hilsen Maratonjenta!

    SvarSlett
  2. Jeg skulle gjerne sett utstillingen din. Du lager så mye fint og annerledes: )

    Verkstedet mitt er ferdig snart og jeg gleder meg til å henge opp bilde fra deg.

    Bilde du viser her på bloggen ser veldig fint ut. Du har en helt spesiell måte å bruke "dukkene" dine på. Lykke til

    Hilsen Gitte

    SvarSlett
  3. Kjempefine bilder! Kule figurer og flotte farger. LIker veeldig godt strandveskene dine også. I like! flink pike:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...