fredag 25. juni 2010

PERSONLIG BLEIEMAPPE

Med en et åring i huset, må vi bestandig ha med bleier, våtservietter og smukke når vi forlater heimen. Noen ganger har vi god tid på å forberede utfarten, mens andre ganger løper vi ut med barna under armen, og husker først bleiene når vi sitter i bilen. Er det noen som kjenner seg igjen ? Fjern formatering fra utvalget

Nå har jeg sydd en bleiemappe som bestandig er ferdig pakket. Den står på skohyllen i gangen, slik at vi ser den før vi åpner ytterdøren.


Jeg har tatt ut gangspunkt i et familie foto, som jeg har lekt litt med i Photoshop. På den ene siden av mappen har jeg redigert bildet til sort hvit, mens på den andre siden har jeg brukt en av de mange filtrene som man finner i Photoshop.


Bildene er overført til bumullstoff, som igjen har et lag med plastikk over seg.
Jeg har forelsket meg i å bruke plastikk på det jeg syr. Synes plastikken gir et røft og tøft utseende, samtidig som den beskytter motivet mot slitasje.
Ideen om å sy i plastikk fikk jeg fra den kreative damen Gitte. Se hennes blogg; http://lillegitte.blogspot.com

Som en fin liten detalj har jeg knytt tre knapper på glidelåsen.


Kunne du tenkt deg en slik mappe, er det bare å maile meg bilder, så lager jeg din personlige mappe for 200 kr + porto
Størrelse: 27 x 21 cm
Ønsker dere alle en fin helg :0)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...