tirsdag 15. juni 2010

SKOLESTART

Av de ti siste maleriene jeg har laget, er dette min favoritt. Det henger til salgs i butikken "Maria i grenda", men dersom det ikke blir solgt i løpet av sommeren, har jeg satt av plass til det hjemme hos meg selv.

Alle maleriene her på bloggen ser litt bøyd ut på bildene. Det gjelder dette også, men det må være noe med linsa på kameraet, for maleriene er rette i kantene.

I tillegg til akrylmaling har jeg lagt inn små felt med glitter enkelte steder i maleriet. (Det gjør jeg på nesten alle maleriene mine. ) Her har jeg lagt glitter på noen av tallene. Det kommer ikke så godt fram på dette bildet, men det gir en fin og morsom effekt. Maleriet er lakkert med helblank lakk til slutt, for å gi den klare blanke overflaten, noe jeg liker svært godt.
Akryl på lerrett
Str: 50 x 50 cm
Pris: 1500 kr
SOLGT!




2 kommentarer:

  1. Så fine bilder du har laget!! :O)
    Det med hodefotinger var helt supert!

    SvarSlett
  2. Hei! Takk for den hyggelige kommentaren inne hos meg - ikke minst fordi at da kunne jo jeg oppdage deg! Du er jo bare superkreativ og superflink! Jeg digget dette og flere av bildene din! De med dukkene var også utrolig spesielle, ikke noe jeg har sett før. Jeg gleder meg til å følge med videre! Det er også inspirerende å komme i kontakt med mennesker som tør å satse på drømmene sine, og som velger litt annerledes, mtp jobb/familie. Lykke til videre i din kreative verden :-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...