onsdag 14. juli 2010

LOMMEBOK

Da jeg var inne i en maleperiode i vinter, forelsket jeg meg i noen små dukker. Jeg limte de fast på lerretet og malte i vei. Jeg fikk mye "ris" for det. Mange mente bildene ble makabre. (Må nevne at jeg fikk en del ros også.) Kunst skal jo engasjere, og dersom jeg kan sette følelser i sving, er jo det kjempebra.

Nå er jeg inne i en sy periode og dukkene vil ikke slippe taket. De har nå blitt dekor på lommebøker og andre små mapper jeg har laget. "Tørr du det der da", sa min mann da han fikk se resultatet. "Kofor ska itj æ tørr det her", spurte jeg undrende. Skjønte ikke helt spørsmålet hans. "Du kan jo få abort-motstanderan på nakken", var hans svar. Abort har ikke vært i mine tanker under produksjonen. Jeg ser søte små dukker, som dekorerer lommebøker og sminkepunger på en morsom måte.

Produktene skal lanseres på Rissa martnaen 21. august, og jeg er veldig spent på hvordan de blir motatt.




Her ser dere en lommebok som eksempel fra produksjonen.
Str. 11.5 cm x 10.5 cm.
Pris: 80 kr

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...