mandag 31. januar 2011

LA MEG VÆRE UNG!

Da er jeg ferdig med et maleri med tittel "LA MEG VÆRE UNG!". Dette er et rocka abstrakt bilde, dersom man kan kalle noe for det :0)
Jeg liker å jobbe med struktur, og dette er et maleri med MYE struktur og flere lag med maling. I dette maleriet har jeg også benyttet meg av litt tekstil , for å skape variasjon. De som har fulgt bloggen kjenner til de små dukkene jeg ofte bruker, og med UNG i tittelen, ble det riktig å få inn to av dem her også :0)





Tittelen, "LA MEG VÆRE UNG!" kan leses med små skrift fra et avisutklipp.

Jeg skriver at jeg er ferdig med maleriet, men det er kanskje er sannhet med modifikasjon :0) Maleriet henger nå til utstilling på stueveggen, slik at jeg daglig ser om det er noen små justeringer som må til. Jeg er litt usikker på det gullbåndet som rammer inn "madonna" figuren. Jeg tror kanskje jeg kommer til å fjerne det.
Maleriet skal også få et lag med blank lakk når alle små justeringer er gjort.








Det som ikke synes på noen av fotografiene, er at maleriet er malt på lerret som har en dybde på 3,5 cm. Det gjør at maleriet et tøft uten ramme.




Str. 50 x 50 cm
Pris: 2300 kr

1 kommentar:

  1. Synes dette var tøft Christina. Lag masse bilder nå mens du kan så kan du stille de ut når du kommer hjem :-))

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...