lørdag 29. januar 2011

PERSONLIG TOALETTMAPPE

Noen er det lett å kjøpe gave til, mens andre kan være litt vanskeligere. En personlig multimappe / toalettmappe er noe man kan gi til begge kjønn i alle aldre. Her vises et eksemplar jeg laget til en gutt på 12 år.


Framsiden. Her er fotografiet av 12 åringen overført til stoff. I tillegg er det sydd et lag med plastikk over bildet. Det gir en tøff effekt, samtidig som mappen blir mer slitesterk.

Baksiden: En baklomme fra en Levi`s bukse, kombinert med nytt bomullstoff. (Kombinasjonen nytt og gammelt liker jeg svært godt.)




Her er bildet som var ut gangspunktet. Det ble redigert i Photoshop før det ble overført til stoffet.

Dersom du kunne tenkt deg en slik toalettmappe /multimappe, er det bare å sende mail med bilde. Mailadressen min er: christina.myran@ktv.no

Pris: 360 kr.

1 kommentar:

  1. det sakl jeg sannelig huske, Christina:) denne er fiiiin:) Jeg er fornøyd med multimaooene jeg kjøpte av deg:) Sminkepungen bruker jeg hver dag:)

    Klem fra Trine:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...