lørdag 12. februar 2011

AWARD

Jeg har blitt beæret med min første award. Utmerkelsen kommer fra den flotte damen bak denne bloggen HER. Dette er en blogg som er vært et besøk. "Tulla på ulla" har flotte bilder, og skriver kort, men underholdende. Akkurat slik en blogg skal være, etter min mening :0)

Namaste, som laget/startet denne awardsen er også vert et besøk. Hun har en fargerik og kreativ blogg. Noe som er mitt i blinken for meg. Henne finner dere HER.



Det er en heftig tittel på denne utmerkelsen, og jeg kjenner meg ikke helt igjen, men, men.... :0)

Med denne awarden skal jeg fortelle litt om meg selv:
  • Mor til to flotte gutter
  • Kone til en herlig mann.
  • Er inne i mitt 37`ende år.
  • Lærer av yrke, men har tatt en pause for å gjøre hobby til næring.
  • Kommer fra herlige Trøndelag :0)
  • Elsker farger.
  • Liker å være kreativ.
  • Liker ikke å vaske hus :0(
Jeg takker Tulla på ulla for awarden,
og sender den videre til:
Disse to kreative bloggene,
var mitt første møte med blogglandia,
og min inspirasjon til å starte min egen blogg.
Ha en fin søndag alle sammen!

1 kommentar:

  1. Veldig hyggelig å være til inspirasjon! :O)
    Takk for at du tenke på meg,
    (men jeg har awardfri sone i bloggen min)

    Ha en fin lørdag!
    Klem :O)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...