mandag 28. mars 2011

MUSIKANTER

Dere begynner vel å bli lei av rotekoppene mine ???


Jeg skal snart vise dere et par maleri som jeg holder på med, men først må dere se denne rotekoppen. Er ikke musikantene søte? Se han som sitter med hendene for ørene :0)




Stoffet har vært min mors gardin på 70-tallet. Det er akkurat som nytt, tror ikke gardinen har vært vasket så mange ganger. Jeg vokste opp i en røykfri hjem, der gjestene måtte gå ut for å røyke, så det er kanskje en av årsakene til at stoffet er så fint i dag. Foret er sydd av nytt pvc stoff (voksduk).


Størrelse:


bredde 14 cm, høyde 19 cm, dybde 12 cm


Pris: 300 kr.

1 kommentar:

  1. Ååå:) Så koselig kommentar jeg fikk av deg! Tusen takk for den, og veldig stas at du vil bli med på påskelotteriet mitt!

    Du, de rotekoppene er de fineste jeg har sett:) Gleder meg til å romstere litt mer rundt her nå:) God kveld til deg:) Klæm:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...