tirsdag 1. mars 2011

ROTEKOPP

Det som skulle bli sminkepung, ble rotekopp, og det som skulle bli rotekopp ble multimappe. Ja, slik går det når nye ideer kommer til under veis. Men slutt-resultatet er jeg veldig fornøyd med, så her vil det bli produsert flere rotekopper og multimapper.



Det er flere som har spurt om jeg har butikk på http://epla.no/. Jeg har registrert butikken, men den blir ikke åpnet før juli/august. Ønsker du å kjøpe noe før den tid, er det bare å legge igjen en melding, eller sende mail til christina.myran@ktv.no


ROTEKOPP:






Jeg må bestandig ha noen rotekopper stående rundt i huset. En rotekopp er for meg en plass du kan slenge små ting du enten ikke orker å rydde på plass med en gang, eller ting som aldri har fått en fast plass. I gangen har vi f.eks en rotekopp for nøkler. Fordi vi aldri orker å henge nøklene vi bruker daglig i nøkkelskapet.

Størrelse:

Bredde: 13 cm. Høyde 16 cm. Dybde 8 cm.

Pris: 250 kr.

MULTIMAPPE / ROTEKOPP:



Dette er en multimappe i ordets rette forstand. Fordi foret er sydd av voksduk, er den stødig og står helt av seg selv, (uten innhold). Derfor kan den fint brukes både som rotekopp, toalettmappe, bleiepose m.m.




Da jeg designet den var det med tanke på å ha leker i. Mine gutter har utrolig mange små leker som f.eks biler. Derfor bruker vi denne mappen til å ha alle små bilene i. Altså fungerer den som en oppevaringskopp for biler. Det praktiske er at "koppen" kan lukkes med borrelås når bilene skal være med på tur. Og det er ikke så sjelden :0)
Størrelse:
Bredde: 24 cm (Målt ved åpningen.) Høyde: 21 cm Dybde: 10 cm
Pris: 350 kr.


SMINKEPUNG / ROTEKOPP:








Denne kan brukes til begge deler. Selv synes jeg det er praktisk med en rotekopp som sminkepung. Med det mener jeg at jeg liker at åpningen til sminkepungen er stor og romslig, slik at man lett ser alt som er nedi. Når man har sminkepung med glidelås, blir åpningen litt mindre, enn når man bruker borrelås som jeg har gjort her. Denne sminkepungen står stødig, selv uten innhold.

Størrelse:

Bredde: 21 cm (Målt ved åpningen.) Høyde: 15 cm. Dybde: 10 cm

Pris: 300 kr.

Alle tre produktene er sydd i bomullstoff og foret med PVC voksduk. I tillegg har jeg sydd blank plastikk over motivene. Dette for å gi et tøft utseende, men også for holdbarheten sin skyld.

Motivene er hentet fra de gamle barnebøkene jeg skrev om i forrige innlegg.

1 kommentar:

  1. Hei du!

    Takk for koseleg besøk inne hjå meg! Og takk for at du la igjen eit spor, så eg fann deg! Du lagar mykje fint! Likar spesielt penselen din! Flotte, røffe penselsstrøk, glade fargar og flotte motiv! Utruleg tøft av deg å ta eit friår for å følge draumen(?) om ein kreativ leveveg! Håpar du får det til!!

    Tirsdagsklem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...