onsdag 4. mai 2011

PERSONLIG PUTE

Jeg lager, på bestilling, putetrekk med personlig foto. Dette er populære gaver.



Her ser dere en bestilling på en 40 års gave. Jubilantene er avbildet ned til venstre, mens deres tre skjønne barn har fått hovedfokus i en loddrett oppstilling.







Her ser dere hvordan fotografiene var før jeg redigerte de på photoshop:








Jeg syr putetrekkene i to ulike størrelser, 50x50 cm og 40x40 cm.



Prisen er den samme uansett str., 500 kr. + frakt.



Ønsker du å bestille et lignende putetrekk, er det bare å sende bilder på mail til christina.myran@ktv.no. Skriv gjerne hvilke farger du ønsker putetrekket skal ha.




3 kommentarer:

  1. Disse putene var kjempefine! FOR en gaveide!! Super! :)

    SvarSlett
  2. Hei :)

    Så fantastisk flotte produkter du lager!! De er jo kjempefine!!!
    Tusen takk for en fin kommentar på bloggen min. Det varmer veldig:) De fleste alenemødre har vel egentlig en stram økonomi, da samfunnet i dag (dessverre) ser ut til å være lagt opp til at man skal være to, slik at man kan dele utgiftene sine med noen...
    Tusen takk for tipset om Epla. Har lest litt om det nå, og det ser veldig spennende ut. Jeg er veldig glad i å være kreativ, så dette må jeg få til! Du inspirerer til at jeg får lyst til å gjøre noe selv:) Ting ordner seg nok med tiden, det er bare "ventinga" som av og til kan være uutholdelig:p Tusen takk for inspirasjon og glede, jeg stikker nok innom igjen:)
    Å MASSE Lykke Til med ditt prosjekt, jeg er helt sikker på at du kommer til å klare det:)
    Varme klemmer fra Lille my :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...